Cookie beleid GFC'33

De website van GFC'33 is in technisch beheer van VoetbalAssist en gebruikt cookies. Hieronder de cookies waar we je toestemming voor nodig hebben. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie.

Functionele cookies

Voor een goede werking van de website worden deze cookies altijd geplaatst.

Analytische cookies

Google analytics Toestaan Niet toestaan

Marketing cookies

Facebook Toestaan Niet toestaan

Verenigingstaken

Verenigingstaken

Binnen GFC’33 geldt een beleid verenigingstaken. Dit houdt in dat jeugdleden van de leeftijdscategorie JO19 en senioren één of twee keer per jaar werkzaamheden binnen de vereniging dienen uit te voeren waar geen of onvoldoende vrijwilligers voor zijn. Dit zijn taken die ongeveer 3-4 uur van je tijd in beslag nemen. Per seizoen beoordeelt het bestuur de omvang van de benodigde inzet en welke onderdelen van de club voor de taken worden ingezet.


Er zijn drie hoofdcategorieën werkzaamheden:

  • Ondersteunende kantineactiviteiten: dit zijn bar/keukendiensten als ondersteuning van de vaste krachten in de kantine.
  • Het fluiten van wedstrijden bij de jeugd.
  • Overige taken: afhankelijk van het wel of niet aanwezig zijn van vaste krachten, kunnen voor bepaalde taken vrijwilligers worden ingezet (bijv. het bemensen van de kassa bij thuiswedstrijden van het 1eelftal).


Van wie worden vrijwilligersactiviteiten verwacht?:

Primair van alle seniorenspelers en jeugdspelers van de leeftijdscategorie JO19.


Wie zijn er vrijgesteld van deze vrijwilligersactiviteiten:

Alle leden die in het betreffende seizoen al een andere niet betaalde taak binnen de vereniging uitvoeren, bijv. bestuurslid, jeugdleider of lid van de activiteitencommissies.


Hoe werkt het?:

  • Aan het begin van het seizoen maakt het bestuur bekend welke teams dat jaar worden ingezet en voor welke taken.
  • Per team worden een lijst aangeleverd met de data voor de betreffende taak: het team vult deze data in met namen en stuurt de lijst retour.
  • Wie op de aangegeven datum verhinderd is, dient zelf voor vervanging te zorgen.
  • Bij afgelasting verschuift de taak naar een nieuwe datum.
  • Leden die op de aangegeven datum niet verschijnen voor hun taak krijgen direct een vervangende taak toegewezen en kunnen, als daar aanleiding toe is, tot het invullen van de vervangende taak geschorst worden voor deelname aan wedstrijden. Een en ander ter beoordeling door het dagelijks bestuur.

VERENIGINGSTAKEN 2023-2024

Jaarlijks stelt het bestuur een lijst samen met de verenigingstaken (voorheen vrijwilligerstaken) die spelende senior-leden en JO19 in het komende seizoen dienen uit te voeren.

Voor het seizoen 2023-2024 is de volgende verdeling gemaakt.

TEAM

VERENIGINGSTAAK

Mannen 1)*

2 keer scheidsrechter bij jeugdteam

Mannen 2

2 keer scheidsrechter bij jeugdteam

Mannen 4

4 uur kantineshift op vrijdagavond

Mannen 6

2 keer scheidsrechter bij jeugdteam

JO19-1* en JO19-2*

Kassa thuiswedstrijden Mannen 1 (2e seizoenshelft) en begeleiden parkeren bij TOP D toernooi

Vrouwen 1

4 uur kantineshift  bij TopD of zondagmiddag thuiswedstrijden mannen 1 (2e seizoenshelft)

*= betreft de Grubbenvorster spelers; de Lottumse spelers hebben een taak in Lottum

 

Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!