31 augustus 2020 10:00

Van ons eerste herenteam verschijnt op de website van elke wedstrijd een wedstrijdverslag en vaak ook de foto's van de wedstrijd. We zouden het leuk vinden om van de andere teams (senioren, junioren en pupillen) ook een verslag te ontvangen van de door hun gespeelde wedstrijd. Dit hoeft geen groot verslag te zijn, een kort verslagje met daarin de doelpuntenmakers zou al leuk zijn. Als er foto's van de wedstrijd zijn gemaakt zou het verslag nog leuker zijn. Heren 3 heeft afgelopen weekend al het eerste verslag gestuurd.

Het verslag verschijnt op de teampagina maar ook op de uitslagenpagina en bij het kopje "verslagen".

Het verslag en foto's kun je sturen aan [email protected]

Knipsel1.PNG

Knipsel_2.PNG

WEDSTRIJDverslag-1210x423.jpg

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!